Una estudiant de Medicina de la UVic-UCC

Presenten els resultats del projecte TEMPS, sobre l’impacte de la pandèmia en l’estudiantat dels graus de salut

En el marc de la taula rodona “L’impacte de la pandèmia de COVID-19 entre els estudiants de graus de ciències de la salut”, que es farà el pròxim 27 de juny, a la Sala Mercè Torrents de la UVic-UCC, de 10.30 a 12.30 h, es donaran a conèixer els resultats finals del projecte de recerca TEMPS, del grup de recerca M30 de la UVic-UCC. Es tracta d’una activitat divulgativa en la qual es parlarà dels efectes que ha tingut la pandèmia a l’hora d’escollir els graus universitaris dels àmbits sociosanitari i biomèdic, a partir d’un estudi observacional de tipus mixt en l’àmbit de l’Estat espanyol.

La benvinguda de la jornada comptarà amb l’assistència de Javier Jerez, investigador principal del projecte i coordinador del grup de recerca M3O; Marina Geli, directora general de la Fundació d’Estudis Superiors en Ciències de la Salut (FESS) i coordinadora del Centre d’Estudis Sanitaris i Socials (CESS), i Núria Terribas, directora de la Càtedra de Bioètica Fundació Grífols de la UVic-UCC.

L’acte estarà obert a tot el públic, però cal inscripció prèvia per confirmar assistència presencial o per obtenir l’enllaç de Zoom. El programa complet es pot consultar en aquest enllaç.