Participants en el projecte "Happy Power"
Membres de les entitats sòcies del projecte "Happy Power"

Primera trobada presencial a Oulu del projecte europeu "Happy Power"

18.01.2024

El 20 i 21 de desembre passat, els socis del projecte europeu "Happy Power", coordinat per la UVic-UCC i amb Elisenda Tarrats com a investigadora principal, va fer una primera trobada presencial a Oulu, a la Universtat d'OAMK. En el projecte participen, a banda de la UVic-UCC, les universitats d'OAMK, de Milà, de Bacau i d'Artevelde. "Happy Power" pretén el desenvolupament d’un programa formatiu per a alumnat universitari basat en la psicologia positiva per millorar el seu benestar, i creixement professional i personal.

L’objectiu de la trobada d'Oulu va ser el disseny del programa formatiu per a l'alumnat universitari per iniciar-ne el primer pilotatge el setembre de 2024. Paral·lelament, els pròxims mesos també es preveu dissenyar el programa de formació de formadors per al professorat interessat a implementar-lo a les seves aules. La trobada va permetre assolir els objectius previstos i l'equip es va emplaçar a una futura trobada a la Universitat de Bacau.