Trobada del programa EHECADI a Turku

Professors i estudiants de la FCSB viatgen a Finlàndia per crear un curs sobre competències digitals transversals

04.05.2023

La Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar (FCSB) de la UVic-UCC ha participat en un projecte internacional per crear un curs en línia que ajudarà els estudiants de Ciències de la Salut a adquirir competències digitals i transversals necessàries en el seu futur exercici laboral. El curs ha estat desenvolupat amb la col·laboració d’estudiants i professors de diversos països, com Bèlgica, Xipre, Finlàndia, Irlanda i Portugal.

Un equip format per dos professors de la FCSB, Ester Goutan i Javier Jerez; tres estudiants del grau en infermeria, Júlia Casacuberta, Marina Jordana i Gerard Raga, i dos estudiants del grau en Nutrició Humana i Dietètica, Paula Ojer i Clàudia Oliveras, van viatjar a Turku, Finlàndia, per contribuir a la creació del curs. Durant la seva estada, es van reunir amb altres estudiants de diversos països per proporcionar feedback als professors sobre el desenvolupament dels treballs de fi de grau internacionals, principal objectiu del projecte EHECADI, que busca connectar estudiants de diferents països que estiguin cursant un altre grau de les Ciències de la Salut a Europa, i orientar-los a donar resposta conjunta a les necessitats i als reptes de salut de la societat.

Aquest projecte internacional reflecteix el compromís de la UVic-UCC amb la formació de professionals de la salut altament capacitats i amb habilitats transversals en un món cada cop més digitalitzat. El curs en línia contribuirà significativament a la formació dels estudiants de Ciències de la Salut, preparant-los per afrontar els desafiaments i les demandes d’un mercat laboral en evolució constant.