Equip de futbol sala masculí
Equip de futbol sala masculí de la UVic-UCC
Equip de futbol 11 femení de la UVic-UCC
Equip de rugby 7 masculí de la UVic-UCC
Equip de rugbi 7 masculí de la UVic-UCC
Equip bàsquet femení de la UVic-UCC
Equip de bàsquet femení de la UVic-UCC

Quatre equips de la UVic-UCC, classificats per a les fases finals dels Campionats de Catalunya Universitaris d'Esports d'Equip

29.02.2024

Quatre dels nou equips de la UVic-UCC que participaven als Campionats de Catalunya Universitaris (CCU) d'Esports d'Equip del curs 2023-2024 s'han classificat per a les fases finals, que tindran lloc a Mataró els dies 5, 6 i 7 de març. Hi competiran els equips de bàsquet femení, futbol 11 femení, futbol sala masculí i rugbi 7 masculí.

L’equip de bàsquet femení es va classificar directament per a la fase final després de guanyar la Copa Universitària de Bàsquet celebrada el novembre passat. El futbol 11 femení va assegurar la seva presència a la fase final classificant-se com a primer de grup, amb victòries sobre la UPC (0-1) i la UAB (1-6). El futbol sala masculí va liderar el seu grup amb una victòria sobre la URV (0-2) i un empat amb la UB (2-2). Finalment, l’equip de rugbi 7 masculí, compost per estudiants del grau en Fisioteràpia, va guanyar 8 dels 10 partits disputats per accedir a la fase final.

Malgrat no classificar-se, els equips que no van aconseguir passar a les fases finals van tenir un bon rendiment. Especialment, l’equip de vòlei femení, que tot i no obtenir victòries va competir demostrant un alt nivell. D'altra banda, l’equip de futbol 11 masculí, que havia arribat a la fase final els últims cursos, es va quedar fora de la classificació per la diferència d’un únic gol.