Docència

Joves Creadors - 2

Quatre peces d'exalumnes de Comunicació Audiovisual a 'Joves creadors'

16.06.2022

El dilluns 6 de juny, es va estrenar a El 9TV el programa Joves Creadors, que compta amb la participació d'exestudiants del grau en Comunicació Audiovisual de la Facultat d'Empresa i Comunicació. El programa està concebut com una nova finestra audiovisual que vol ser un punt de trobada per exhibir les creacions audiovisuals no professionals d’actors i realitzadors d’Osona.

En total, els exalumnes del grau hi han aportat quatre peces, després de les quals, Sergi Vives, presentador del programa, conversa amb els protagonistes de les creacions per tal de conèixer amb més detall els seus autors i autores. Els capítols, que tindran una durada d’aproximadament una hora, s’emetran durant les pròximes cinc setmanes, cada dilluns a les 21 h i es podran veure a través del mateix canal El 9TV i el web el9tv.cat. També n'està programada una reemissió cada dilluns del mes de juny, a les 23.30 h, i els dimarts a les 13 h.

En total Joves creadors emetrà 8 creacions audiovisuals de diversos gèneres diferents, com ara documentals, reportatges o curtmetratges, tots ells realitzats per joves realitzadors i també per exalumnes de la Facultat d’Empresa i Comunicació. La programació prevista inclou: "Persianes", de Rita Sardà (6 de juny); "El cel sense tu", de Julia Cervera, i "Quince" d’Anna Bujons i Natàlia Maymó (13 de juny); "Des dels ulls d’Elena", d’Anna Huguet (20 de juny); "Laura", de Jordi Colom, i "Doce minutos", d'Ane Cuesta (27 de juny), i "Programa especial autors juvenils" (4 de juliol).