Docència

UVic-Edifici Miramarges

Quatre projectes d’innovació i recerca educativa reben un ajut del programa PIRE

06.07.2023

Aquesta setmana s’ha resolt la concessió d’ajuts de la convocatòria PIRE (Projectes d’Innovació i Recerca Educativa), que ha reconegut quatre dels sis projectes presentats. El període d’implementació d’aquests projectes, que rebran 2.000 euros cadascun, serà els cursos 2023-2024 i 2024-2025.

Amb la voluntat de promoure la innova­ció, la qualitat i la millora de la docència en les titulaci­ons, la UVic i la Facultat de Medicina ofereixen aquests ajuts de caràcter intern amb l’objectiu de reflexionar, aplicar i avaluar propostes d’innovació i millora dels processos d’ensenyament-aprenentatge de l’estudiantat.

Els projectes que enguany rebran l’ajut són “Aprenentatge cooperatiu i interdisciplinari als graus de ciències de la salut” de l’IP Juan Tony Da Sousa valente (FCSB); “Transformació dels Resultats d’Aprenentatge de la FCSB mitjançant Mètodes Participatius (TRAMP), de la IP Anna Ramon Aribau (FCSB); “La indústria de l’esport amb veu de dona: creació d’una exposició com a proposta educativa i multidisciplinària”, de l’IP Xavier Ginesta (FEC), i “Impressió 3D de peces anatòmiques d’interès docent, inexistents en l’àmbit dels serveis de donació de cossos”, de l’IP José Manuel Pineda, de la Facultat de Medicina.