Josep Eladi Baños i Joaquim Macià
Foto de grup Caixabank i UVic
Joan Turro  i altres membres de la delegació de Caixabank

Renovat el conveni amb la Fundació ‘La Caixa' per al Fons de Beques Socials per al curs 2021-22

11.11.2021

Un any més CaixaBank ha mostrat el seu suport, a través de la seva fundació, al projecte Fons de Beques Socials per al curs 2021-2022 per als estudiants del campus Vic de la UVic-UCC, amb una col·laboració de 25.000 euros. El rector de la UVic-UCC, Josep-Eladi Baños; el director general de la Fundació Universitària Balmes, Joan Turró;  i el director d’Institucions de CaixaBank, Joaquim Macià, van signar l’acord dimarts passat.

Aquest fons de beques, al qual la UVic participa amb la mateixa aportació, va destinat a estudiants de grau del campus de Vic que, tenint un bon expedient acadèmic, es troben en una situació de vulnerabilitat i poden veure perillar la continuïtat dels seus estudis. Aquest és el sisè any que Fundació “la Caixa” i CaixaBank renoven el conveni, que fins avui dia ha beneficiat 399 estudiants. L’acord signat també preveu, per primera vegada, una aportació de 2.000 euros, per a estudiants de Cicles Formatius de Grau Superior.

A l’acte de signatura també hi van assistir el director d’Institucions de CaixaBank a la Catalunya Central, Antoni Noguera;  la directora de l’Àrea de Negoci, Montse Benítez; el gerent de la UVic-UCC, Marc Mussons; la coordinadora de polítiques corporatives de la UVic-UCC, Meritxell Borràs; i la directora de l’UHub, Servei a la Comunitat Universitària, Montse Simon.