Biblioteca Miramarges

Reobertura del servei de consulta i estudi de la  Biblioteca

24.09.2020

Els espais d’estudi de les biblioteques de Miramarges i de Torre dels Frares van tornar a obrir el passat dilluns 14 de setembre. Ho van fer amb l’aforament reduït per garantir la distància de seguretat i incorporar les mesures establertes per les autoritats sanitàries. Dimecres, però, una part de l’equip es va haver de confinar en detectar-se un positiu per covid-19. Així doncs, i fins a nou avís, de moment només obrirà la Biblioteca de Miramarges en horari de dilluns a divendres de 8 a 18h i dissabtes, a partir del 3 d'octuibre, de 9 a 20h. Per accedir a la sala d’estudi caldrà reservar el lloc amb cita prèvia, passar pel taulell d’informació per omplir un full de registre, seure al lloc assignat, i higienitzar el lloc d’estudi mitjançant els dispensadors de solució desinfectant que es trobarà a la sala.

Per consultar el fons caldrà anar al taulell informatiu on s’informarà de com accedir als documents ubicats als prestatges i com dipositar-los a les caixes habilitades per passar la quarantena un cop s’hagin consultat. Així mateix, per demanar llibres en préstec es recomana fer la reserva a través de l’UCercaTot per poder preparar les  bibliografies sol·licitades amb seguretat o a través del servei  préstec de documents d’altres universitats (PUC), que ja torna a estar en funcionament. Per retornar els llibres s’ha habilitat un punt de recollida a l’entrada de la Biblioteca, que posarà els documents retornats en quarantena durant 48 hores.

Préstec de portàtils i sala d’ordinadors

El préstec d’ordinadors portàtils es farà en franja de 8h a 10h del matí i de 14.30h a 16.30h de la tarda. Quan es tornin es desinfectaran sistemàticament. Per fer ús de la sala d’ordinadors caldrà tenir present que l’aforament és limitat i que caldrà reservar la plaça a través dels formularis per a Miramarges i Torre dels Frares.

La Biblioteca recorda que per evitar desplaçaments innecessaris, disposa d’un gran nombre de serveis i recursos digitals  per poder treballar des de casa.