Docència

XX Trobada de la RUEPEP a Girona

Representants de la UVic-UCC assisteixen a la XX Trobada de la RUEPEP a Girona

La Universitat de Girona va acollir els dies 5, 6 i 7 d’octubre la 20a edició de la trobada de la Red Universitaria de Estudios de Posgrado y Educación Permanente (RUEPEP), amb el títol Desafiaments per a la Formació Permanent a la “Nova Universitat”. El delegat del rector per a la Formació Contínua, Josep Ayats, i la responsable de la Unitat de Validació i Acreditació Acadèmica de la Formació Contínua, Elisabet Paxau, van assistir a la RUEPEP, on es van tractar temes que són de gran impacte en aquests moments dins l’àmbit de la formació contínua, com per exemple el sistema d’assegurament de la qualitat en els ensenyaments propis, les novetats normatives sorgides arran del Reial decret 822/2021 i el desenvolupament de microcredencials a Espanya.

La XX trobada de la RUEPEP també va comptar amb una conferència en línia de Joan Subirats, ministre d’Universitats, amb el títol "Cap a una nova estratègia d'aprenentatge al llarg de la vida a les universitats". En la seva Assemblea General, el vicerector de Postgrau i Ensenyaments Propis de la Universitat de Salamanca, Nicolás Rodríguez-García, va ser elegit per unanimitat com a president de la RUEPEP. A la Junta Directiva hi haurà representants de les universitats de Cantabria, les Illes Balears, Alcalá de Henares, Politècnica de València i Huelva.