Santi Ponce Vivet presenta ‘Folgueroles, batecs d’un poble. Història gràfica del darrer segle’

Santi Ponce Vivet presenta 'Folgueroles, batecs d’un poble. Història gràfica del darrer segle'

16.12.2021

L’Ajuntament de Folgueroles va acollir el passat 9 de desembre la presentació del llibre Folgueroles, batecs d’un poble. Història gràfica del darrer segle. Santiago Ponce Vivet, professor de la Facultat d’Empresa i Comunicació de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya i investigador del grup de recerca en Coneixement i Didàctica (CODI), va ser un dels autors de l’obra, juntament amb Lluís Autet, M. Àngels Bover, Pilar Arumí, Maria Homs, Rosa Homs, Cesca Sellabona i Bernat Molist.

Folgueroles, batecs d’un poble. Història gràfica del darrer segle és un llibre de fotografies que es planteja com a objectiu repassar la història del poble amb prop de 500 imatges que daten des de finals del segle XIX fins als anys setanta del segle XX. A la presentació, que va comptar amb la presència de més d’una vuitantena de persones, hi van intervenir els diferents autors i l’alcalde de Folgueroles, Xevi Roviró.