Sergio Cazorla, a l‘International Congress on Sustainable Social Development

23.03.2023

El professor de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar Sergio Cazorla va participar activament a l'International Congress on Sustainable Social Development, que va tenir lloc del 15 al 17 de març a Jerez de la Frontera, Cadis. Cazorla hi va presentar una comunicació titulada "Efectividad de la exposición sensorial multimedia en la mejora de la experiencia y resultados informados por el paciente con infarto agudo de miocardio durante el traslado al hospital: ensayo controlado aleatorizado".

La presentació de Cazorla es va fer en el marc d'un projecte derivat de la seva tesi doctoral, que va exposar conjuntament amb els seus directors, Olga Paloma i José Manuel Romero, ambdós de la Facultad de Enfermería y Fisioterapia de la Universidad de Cádiz. L'International Congress on Sustainable Social Development està organitzat per l'Instituto Universitario de Investigación para el Desarrollo Social Sostenible (INDESS).