Docència

Imatga de l'Aula de Cinema

S'estrena el Cinefòrum, organitzat per estudiants del grau en Comunicació Audiovisual

10.11.2022

A partir del pròxim 17 de novembre, i almenys fins a finals d'any, tota la comunitat universitària de la UVic-UCC podrà gaudir de sessions periòdiques de cinema gratuït i de qualitat gràcies al Cinefòrum que organitza una representació de l'alumnat de diferents cursos del grau en Comunicació Audiovisual. Les pel·lícules es projectaran de manera periòdica a l'Aula de Cinema, a l'edifici B de la UVic, i inclouran una presentació del film i un petit col·loqui posterior, a càrrec de l'alumnat.

Fins al moment, l'alumnat ha programat les sessions de novembre i desembre de 2022. El cicle començarà el dijous 17 de novembre, a les 15.30 h, amb la projecció de la pel·lícula Amour (2012), de Michael Haneke. En aquesta ocasió, conduirà la sessió l'alumna Teresa Miralles.

Les pròximes pel·lícules que es podran veure seran: The Suicide Virgins (1999), de Sofia Coppola, presentada per Joaquim Mayol (1 de desembre); Dead Poets Society (1989), de Peter Weir, presentada per Ainhoa Ferreras (15 de desembre), i The Blair Witch Project (1999), de Daniel Myrck i Eduardo Sánchez, presentada per Irene Fernández (22 de desembre).

El professor de Cinema Oriol Rojas, que dona suport al projecte, assenyala que "l'objectiu d'aquesta activitat és començar a connectar els estudiants amb el món professional", ja que es preveu la possibilitat de convidar a les sessions personalitats lligades al món del cinema que participin en els debats. A més, Rojas explica que aquesta és també una iniciativa de la qual es pot beneficiar tota la comunitat universitària, atès que l'entrada és lliure i oberta a qualsevol membre de la UVic, que tindrà l'oportunitat de veure bon cinema en pantalla gran i en la renovada Aula de Cinema.