Espai de lactància

S’estrena una aplicació sobre benestar al Campus Virtual

Entre totes les icones que apareixen al Campus Virtual, n’hi ha una sobre Benestar, que conté diferents consells i serveis, amb l’objectiu de millorar el benestar i la seguretat laboral de la comunitat universitària. L’acaben de posar en marxa la Unitat de Benestar i Seguretat Laboral, juntament amb l’Àrea de les TIC.

En aquesta aplicació, s’hi pot trobar com accedir al servei de suport psicològic, unes sessions gratuïtes i confidencials de 30 minuts (via telemàtica o telefònica), a través de l’empresa ASPY. També s’informa dels espais de lactància disponibles a la Universitat, que són uns espais íntims pensats per a l’alletament i adaptats a les persones que els necessiten. De moment hi ha dos espais equipats amb butaca, mampares, tamboret i paperera, a l’espera de posar-ne en marxa un tercer.

L’aplicació també ofereix les "Píndoles de benestar emocional", uns vídeos d’un minut amb alguns consells sobre com dormir millor, combatre l’estrès a la feina o portar una vida més saludable, entre altres aspectes.

Pròximament, l’aplicació també permetrà sol·licitar el servei de fisioteràpia, consultar els procediments i protocols específics sobre riscos laborals o fer la gestió dels reconeixements mèdics, així com consultar i obtenir els certificats de les formacions relacionades amb el benestar i la seguretat, i els resultats de les avaluacions de riscos laborals.