S’obre la convocatòria de beques UAlumni per a estudiants de CFGS

24.09.2020

Aquesta setmana s’ha obert la convocatòria per sol·licitar una de les cinc beques que atorga UAlumni a estudiants de cicles formatius de grau superior (CFGS) de la UVic. Quatre d’aquestes beques les finança CaixaBank per segon any consecutiu, i la cinquena la concedeix Artyplan per primer cop.

Les Beques UAlumni a estudiants de cicles formatius de grau superior són una iniciativa d’UAlumni i tenen com a objectiu ajudar els estudiants que volen accedir a un CFGS de la UVic-UCC, concretamente als cicles formatius de grau superior en Animacions 3D, Jocs i Entorns Interactius, en Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma, i en Màrqueting i Publicitat.

Aquestes beques consisteixen en el descompte de 500€ en l’import del primer curs de l’estudi de CFGS. Hi ha temps per presentar sol·licitud fins al 20 d’octubre. Consulteu les bases.