Suspesos els cursos del Servei d'Esports

Suspesos els cursos del Servei d’Esports durant dues setmanes

20.10.2020

El Servei d’Esports de la UVic ha suspès durant dues setmanes tots els cursos esportius adreçats a la comunitat universitària. Les activitats, que tot just havien començat a principis d’octubre, s’aturen per intentar frenar els índexs de creixement de la pandèmia per coronavirus, i se sumen a la resta de mesures, com l’ampliació del teletreball i el trasllat de les classes online, que va recomanar el Govern i que es van posar en marxa la setmana passada.

Des del Servei d’Esports la voluntat és reprendre les classes de pilates, zumba i HIIT (High Intensity Interval Training) pel novembre. "Esperen que la situació millori i que puguem continuar gaudint de les classes dirigides”, afirma Ramon Verdaguer, el seu responsable. Durant aquestes setmanes també s'han suspès els entrenaments de l’equip de rugbi XV de la UVic, que aquest curs era l'únic equip que havia iniciat els entrenaments.