Docència

Estudiants de la UVic (imatge d'arxiu)

Taula rodona "IA i ChatGPT: una amenaça o una oportunitat?", el 22 de febrer

16.02.2023

Per debatre i compartir reflexions sobre la introducció de la intel·ligència artificial a les aules i els reptes que es plantegen al món educatiu a partir de les possibilitats que ofereix el ChatGPT, el pròxim dimecres 22 de febrer, a les 12 h, a l'Aula Magna de la UVic-UCC tindrà lloc la taula rodona "IA i ChatGPT: una amenaça o una oportunitat?", organitzada pel Vicerectorat d'Ordenació Acadèmica de la UVic-UCC.

La taula rodona serà moderada per Ramon Reig i inclourà les intervencions d'Elisabet Sarri (Facultat de Medicina), Judit Bort (Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar), Richard Samson (Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia), Raymond Lagonigro (Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries), Albert Armisen (Facultat d'Empresa i Comunicació) i un representant de la Facultat de Disseny i Enginyeria Elisava per confirmar.

A banda de la possibilitat d'assistir-hi presencialment, la taula rodona també es podrà seguir virtualment mitjançant aquest enllaç: https://uvic-cat.zoom.us/j/92810501865