Comunitat Universitària
Toni Reig, nou protagonista de les UAlumni Stories
Toni Reig, és el protagonista d’una nova entrega de les UAlumni Stories. Reig es va titular a la UVic en Informàtica de Gestió, el 1995, en l'EMBA, el 2017, i en el postgrau en Màrqueting Digital, Web i Començ electrònic, el 2022. Actualment, és el director de màrqueting i comunicació de PROQUIMIA, SA.
A l’entrevista, Reig explica la seva trajectòria formativa durant els anys en què va estar cursant els seus estudis a la UVic i comparteix la seva trajectòria professional i associativa prèvia. Un altre tema que tracta durant aquesta entrega de les UAlumni Stories és l’impacte de la transformació digital a les empreses industrials i la seva manera de vendre. Concretament, remarca que la pandèmia ha fet de catalitzadora, ja que va aconseguir canviar els hàbits dels consumidors amb molt poc temps i explica que “actualment, comprem per internet, fem teletreball, operem amb el nostre banc a través de la xarxa, treballem al núvol, juguem a videojocs en línia i fem la majoria de les nostres reserves a través d'un mòbil que portem a la butxaca”.
El projecte UAlumni Stories dona a conèixer les trajectòries vitals i professionals del col·lectiu UAlumni de membres que han destacat en el seu àmbit professional. En el decurs d’una entrevista, expliquen la seva trajectòria professional, els seus projectes i la seva experiència universitària.