Fotos del Campus Market

Torna el Campus Market de la UVic, el primer després de la pandèmia

La pluja va respectar la 6a edició del Campus Market de la UVic, que després de tres anys d'aturada per la pandèmia ahir va retornar a Miramarges. Els assistents van poder gaudir de l'evolució de l'Street Art que Toni Ortiz va fer a la plaça dels Emboirats, de la masterclass dels professionals del gimnàs Fitup, de l’actuació improvisada de la Dana de The City Arms i de les crepés de Monjoe.

Com a novetat d’enguany es va organitzar un concurs del Paraulògic de Vilaweb, creat expressament per al Campus Market, que donava dret als participants a guanyar regals directes gràcies a 0% Glúten, Fent País, Flash Estilistes, La Selva de l’Aventura, Natur Estètic Centre Spa, Pretty, Rafting Parc, Teatre L’Atlàntida, Teatre Poliorama, Virunga Pep Gallifa i VP Cosmètics. A més, aquells establiments que no van poder-hi ser físicament també hi van poder tenir presència a través de la plataforma dels UVals.

Ala tarda es va celebrar l'UVic Xou, en el transcurs del qual es van sortejar més de 70 productes i serveis que oferien les entitats presents. Els guanyadors rebran en els pròxims dies una notificació i podran recollir el seu premi a l'Oficina de l'UHub, Servei a la Comunitat Universitària.

Els establiments que van participar per oferir-nos els seus productes i serveis van ser Acadèmia Casanova, Twoleft, Xokate, Fundesplai, Sant Tomàs, Blocat, DHO, Intecat, Àccura, Fitup, Autoescola Connect RACC, Movento-Sarsa, Vic Trasters, Abacus, Cooperatour, Pianezza, Centre d’estètica Dolors Aguilar, EL Racó de l’Ibèric, Òptica Universitària, Impuls Verd, Club Natació Vic-ETB, Canet Rock i The City Arms.