Imatge de persones caminant

Torna la caminada familiar de la UVic

El pròxim dissabte 22 d’octubre es farà la caminada familiar de la UVic. Enguany l’escenari escollit és el Moianès i, en concret, les Coves del Toll. Es tracta d’una caminada d’uns 9 quilòmetres i fàcil de fer, que començarà a Collsuspina i acabarà amb una visita a les coves.

L’esmorzar i el dinar es faran al restaurant Montserrat i L'Espígol de Tona. L’organització va a càrrec de Jaume Cristòful, de l’Àrea d’Infraestructures i Serveis Generals, amb el suport de l’Oficina de Gestió Cultural. La sortida, amb autocar a càrrec de la UVic, serà a les 8 h del matí davant de l’edifici F (c. Sagrada Família, 7) i està previst tornar pels volts de les 18 h a Vic.

Les inscripcions es poden fer fins al dijous 20 d’octubre, enviant un correu a jaume.cristoful@uvic.cat o bé a ogc@uvic.cat. El preu de l’excursió és de 34 € (esmorzar i dinar).