Festa Major UVic
Fotografia de la Festa Major de la UVic 2022

Torna la Festa Major de la UVic amb un programa carregat d'activitats

El campus de la UVic es prepara per a la seva Festa Major anual, que se celebrarà el pròxim 18 d’abril i que inclou un programa carregat d’esdeveniments per a tots els membres de la comunitat universitària. La festa començarà amb una gimcana a les 11.00 h del matí, que requereix inscripció prèvia. Seguidament, a les 14.00 h, les persones que hagin adquirit el tiquet podran gaudir d’un entrepà de botifarra, vegetal o sense gluten. A les 15.00 h serà l’hora del Bingo, i a les 16.00 h, de la diada dels Emboirats, la colla castellera de la Universitat.

Enguany, el programa inclourà un acte a les 16.00 h anomenat "ShowTime", a càrrec dels Sentenciats, que prometen una experiència sorprenent i plena de diversió per als assistents. A mesura que avanci la tarda, a les 19.00 h, s’obrirà l'espai del “tardeo”, amb música i un ambient festiu per als assistents que vulguin estar-s’hi una estona més. I aquells que tinguin ganes de ballar podran gaudir de la música d’un DJ, de 21.00 h a 22.30 h.

Per a més informació, inscripcions a la gimcana o tiquets per al dinar, es pot consultar aquest enllaç.