Pastorets de la UVic de l'any 2018

Tornen els Pastorets de la UVic

El pròxim dijous 22 de desembre, a les 13 h, tindrà lloc a l’Aula Magna de la UVic una de les fites més esperades de l’any: els Pastorets. Enguany sota el títol Els pastorets del Paranimf o ‘Al loro que no estamos tan mal’, els personatges, inspirats ‘de lluny’ en l’obra tradicional de Josep M. Folch i Torres, dirigits per Dolors Rusiñol i protagonitzats pels membres de la comunitat universitària, tornaran carregats de raons i bon humor per fer passar una bona estona.

A més de la representació teatral, també hi haurà una mostra musical i cantada de composicions nadalenques recollides a l'Obra del Cançoner Popular de Catalunya, que va iniciar-se ara fa 100 anys (1922), organitzada per la Càtedra Verdaguer d’Estudis Literaris, amb la col·laboració de diversos membres de la comunitat universitària (PDI i PAS), de la Coral de la UVic-UCC i de l'Orquestra Inclusiva.

L'acte acabarà amb una copa de cava que servirà per desitjar-nos, entre tots, unes bones festes de Nadal.