TravelPerk, el nou proveïdor de gestió de viatges de la UVic

11.04.2024

Amb l’objectiu de millorar i posar al dia tota la gestió dels viatges que es fan a la UVic, el pròxim 24 d’abril es posarà en marxa un nou servei que ha de permetre l’autoreserva de viatges i que, per tant, agilitzarà els processos de preparació de les sortides del personal de la comunitat universitària.

Es tracta de TravelPerk, una plataforma líder en el sector que ofereix una solució completa per gestionar tots els aspectes dels viatges, des de la reserva fins a la gestió dels costos i la conformitat amb les polítiques de viatge. La seva selecció com a proveïdor preferent de la UVic s’ha fet efectiva després de superar un procés de licitació, en què s’ha valorat la qualitat, l’experiència i el cost del servei que ofereix aquesta plataforma.

En aquests moments la UVic està treballant amb TravelPerk per assegurar la implementació del nou sistema mitjançant formacions als futurs usuaris, les quals es portaran a terme el pròxim dimarts 16 d’abril a escollir entre dues sessions, una a les 12 h i una altra a les 15 h

“Aquesta solució ens permetrà sens dubte optimitzar els processos de gestió i esperem que també es tradueixi en una millor experiència per als futurs viatgers”, afirma el director de l’Àrea d’Infraestructures i Serveis Generals, Arnau Bardolet, que assegura que gràcies a aquest nou servei,  la intervenció dels agents de viatges es reservarà únicament per als casos concrets que així ho requereixin.

Per la seva banda,  la tècnica de la gestió de viatges de la UVic, Eva Jurado, destaca que "aquesta plataforma es presenta en una interfície d'usuari més intuïtiva i personalitzada, facilita als viatgers la reserva de vols, hotels i altres serveis de viatge", i afegeix que "també permet accedir a una àmplia gamma d'opcions de manera més ràpida i eficient, alhora que es mantenen dins de les polítiques de viatge establertes per la corporació".