Esport i cooperació 1
Esport i cooperació 2

Tres estudiants de la UVic participen en l’activitat solidària Esport i Cooperació

Núria Serra, Aina Pratdesaba i Daniela Olivares, integrants de l’equip de futbol 11 de la UVic-UCC, van formar part de la Selecció Catalana Universitària que el cap de setmana passat va participar en una jornada de sensibilització per a la igualtat sota el títol Esport i Cooperació. Viena Massallé, exalumna de la UVic, en va ser l’entrenadora.

L’activitat, que es va desenvolupar al Camp Hipòlit Planàs de Vic, consistia en una competició esportiva solidària amb la celebració del partit femení entre la Unió Esportiva de Vic i la Selecció Catalana Universitària. Seguidament, es va fer el triangular masculí entre els equips Junior POO, la Unió Esportiva de Vic i la Selecció Catalana Universitària. La jornada va ser organitzada per l'ONG Alkària i va comptar amb la col·laboració de l’ECU (Esport Català Universitàri) i la Fundació Unió Esportiva de Vic, que aquest any celebra els 100 anys d’història.

Paral·lelament a l’activitat esportiva, també es va portar a terme una mostra d’artesania i de fotografies africanes, i es va tancar l’acte amb l’actuació musical de Denis Singuila.