Jordi de Planell

UAlumni estrena nova web amb el projecte UAlumni Stories

Amb la voluntat d’oferir una imatge més renovada i un disseny més atractiu, aquest divendres s’estrenarà la nova pàgina web que va dirigida especialment al col·lectiu d’exestudiants de la UVic. L’estrena coincideix amb la presentació del projecte UAlumni Stories, que vol agrupar i donar a conèixer les trajectòries vitals i professionals dels membres del col·lectiu UAlumni que, d’una manera o altra, han destacat en els àmbits professionals respectius.

La nova pàgina web ha estat dissenyada per UMedia amb el suport de l’Àrea de Màrqueting. En una segona fase, s’hi incorporaran noves prestacions per als UAlumni, com ara una intranet per als ambaixadors, un directori, el Portal d'Ocupació, i un espai per a sol·licitud de certificats, entre altres continguts.

Donar a conèixer la trajectòria dels membres del col·lectiu

El projecte UAlumni Stories convida persones que han estudiat a la UVic-UCC i que formen part del col·lectiu UAlumni a explicar la seva trajectòria professional, els seus projectes i la seva experiència universitària a través d’una entrevista en profunditat. Segons assenyala Imma Casaramona, directora del Servei de Carreres Professionals, “volem deixar constància del talent dels nostres exestudiants perquè serveixin d’estímul i exemple per a les generacions futures, reforçar el sentiment de pertinença del col·lectiu i al mateix temps esdevenir font d’informació professional de referència”. Les entrevistes s’aniran publicant a la pàgina web amb una periodicitat mensual i es difondran pels diferents canals d’informació de la universitat i les seves xarxes socials.

El projecte arrenca amb l’entrevista al periodista Jordi de Planell, coordinador de redacció del programa Preguntes freqüents de TV3. El mes vinent serà el torn dels enginyers Albert Boix, Joan Gaudes i Marc Mundó, fundadors de Goufone; i els seguiran les entrevistes a la biotecnòloga Laura Escudero i a la diplomada en Infermeria Maite Vila. Es tracta d’una iniciativa  que a la llarga inclourà representants de totes les facultats i  titulacions.