JPO automoció 1
JPO automoció 2

UGranollers acull una Jornada de Portes Obertes del grau en Enginyeria de l’Automoció

Les instal·lacions d'UGranollers a l'edifici de Can Muntanyola van acollir, el divendres 8 d'abril, una Jornada de Portes Obertes del grau en Enginyeria de l’Automoció de la UVic. Durant aquella tarda, futurs estudiants i les seves famílies van poder visitar les instal·lacions, parlar amb professorat del grau i amb estudiants actuals, així com visitar espais generals de l'edifici, com els U-Coworkings o aules específiques com el Laboratori/Taller d’Automoció.

Pròximament es duran a terme més activitats d’orientació universitària, com les Jornades de Portes Obertes virtuals, destinades a estudiants interessats en qualsevol grau universitari o cicle de la UVic. Tindran lloc els dies 25, 26 i 27 de maig i pròximament se n’obrirà la inscripció.