Vacunació contra la grip

Un total de 81 persones treballadores de la UVic s'han vacunat contra la grip

11.01.2024

Un total de 81 persones treballadores de la UVic s’han vacunat contra la grip en la campanya impulsada per l’Àrea d’Infraestructures i Serveis Generals duta a terme durant els mesos de novembre i desembre. Les vacunes s’han administrat, amb la prèvia reserva de cita online, a l’Espai de Salut Laboral, per part de les infermeres del servei.

La xifra de persones vacunades en aquesta campanya és molt similar a la xifra de l’any passat, ja que només s’han vacunat 3 persones més. Amb aquesta campanya, la UVic contribueix a incrementar la cobertura vacunal de la grip al conjunt de la població i facilita que el personal treballador que hi està interessat pugui vacunar-se a l’Espai de Salut Laboral de la Universitat.

L’Espai de Salut Laboral, a banda de l’administració de les vacunes de la grip durant la campanya, també atén consultes i visites sense cita prèvia els dilluns, de 15 a 18 h, i els dimecres, de 10 a 13 h.