e-bicileta - 1
Mostra d'e-bicicleta

La UVic participa en el repte de ser la universitat que es mou de manera més sostenible

20.10.2022

Amb motiu de la Setmana Europea de la Mobilitat, la UVic participa en l'Urban Mobility Challenge, una iniciativa que estableix un rànquing sobre les empreses i les universitats que es mouen de manera més sostenible.

Poden participar-hi els membres de la comunitat universitària de la UVic que es desplacen a peu, en bicicleta, corrent, en patins, en patinet, en cotxe compartit o en transport públic. Per fer-ho, s'han de baixar l'app Ciclogreen al mòbil (iOS i Android). Un cop la tinguin, han de fer clic a "Registra't amb la teva empresa" i fer servir el codi uvicwin, i registrar els seus desplaçaments sostenibles a l'app. Amb la localització activada, i indicats l’inici i la fi de l’activitat, es pot veure la distància recorreguda, així com les emissions de diòxid de carboni estalviades. Entre els participants se sortegen diferents regals i entre tots els de la mateixa entitat, un val del Decathlon. La competició és oberta fins al 31 d’octubre.

Altres accions de mobilitat sostenible que s'han iniciat a la UVic són l’ús d’e-patinets i e-bicicletes per a mobilitat del personal treballador dins el Campus Ciutat, així com formacions d’e-mobilitat, que s'ofereixen actualment.